Jom Beraya - raya umah jun

tahun ni sebenarnya banyak jemputn aku tak datang...tp aku rasa pesal tahun ni macam byk plak entry nye ekeke

so jun jemput datang rumah....orang dah ajak kami mai la kan :p

semua pon jun masak...tq daling

so yang join aku-pui-miza WAJIB hadir ekeke....tapi kali ni kemunculan khas jan n wai...

aku-wai-jan
wai semakin selim, jan berisi tapi ngandung la
aku gak makin bam bam hehe

ktrang melepak tunggu sampai maghrib sebab nak makan saing miza...dia puasa 6 so kami pon tunggu la sama..

pas makan n solat...ha apa lagi...melepak makan kacang wai bawa sambil layan tv :p


 kepochi!

tuan rumah kepenatan hehe

sebelum pulang, posing itu perlu...tanda kami dah tinggal jejak kat rumah jun :)

Tq jun jamu kami....sbb kan makan nasi x rela aku nak makan bertambah....wai pon makan sikit je ekekeke

so tahun ni beraya umah kak kin n jun je...yg lain2 hanya kata2 dibibir je muahahha

aku pon macam malas nk buka rumah...sebab masa suntuk sgt pastu mood nak ajak org x mari la tahun ni hehe...Insya Allah raya tahun depan ye :p

Comments

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz