Wednesday, September 11, 2013

Jalan-jalan Isi Perut: Sweet Chat

salam.... :)

kali ni aku nak ceta pasal tempat makan lagi....hehe

sabtu lepas cuci mata kat Time Square..punya lama x jejak, aku mcm org kampung datang KL...serius dah lain la TS..seronok tgk byk kedai....aku datang last 2006 kalau x silap....tak boleh nak ingat bila last datang TS :p

So dah jalan2 cuci mata dan shoping selai dua baju, ktrng try satu tempat makan kat LG... Sweet chat....


Menu dia pelbagai....dan ada juga set...so kami ambik yang set.... air + main dishes + desserts...

iced peach tea

 set burger....sedap!

 curry laksa....rekemen!kuah dia sedap giler...

nasi ayam hainan....sedap juga :D

dan...dessert...bubur chacha...pulut hitam....almond cream....semua ok kecuali almond cream hehehe


total 3 set ni rm75...ok la sorang burn rm25 hehehe

kalau pasni berpeluang g TS memang nak repeat Sweet Chat ni...nak rasa menu yang lain plak.... :)

sila mencuba ok (^_^)

6 comments:

  1. Pernah kot rs sweet char ni dulu...2 th lps kot kat curve..sedap...pernah try pizza n penkek doyan...mmg sedap....pernah blog kan jgk psl sweetchat ni...heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa dua tahun dulu??
      nape kt x perasan ni?
      ekekekke

      tapi makanan dia sgt puas hati n sedap!

      Delete
  2. aku last pi TS ni tahun lepas...makan kat sweetchat jugak...sweetchat ni terkenal dia punya dessert dia penkek durian dia tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la aku ketinggalan keretapi ni...org lain dah lama try sweetchat hehe

      aku tgk pic penkek tu tp x torai...nanti aku nk try le :)

      Delete
  3. Nk kata kerap tak jugak JM ke TS ni..tapi boleh bilang ngan jari je..tapi belum pernah try mkn kat sini...bila emy bagi review mwnarik..boleh try kalau ada peluang ke sana lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita mmg x suka area bukit bintang...sampai skang x expert jalan ke sana...sbb susah nak g kalau tak terpaksa hehe

      ok JM sila cuba...Mid valley ada, times square ada...the curve pon ada :)

      Delete