Posts

Showing posts from May, 2016

#Birthdaytrip2016: Sungai Lembing Underground Tin Mines, Jambatan Gantung Kolong Pahat, Sungai Lembing, Kuantan Pahang

Image
Muahahhahahahahaha

apa nak jadi la kan...tak mo ceta la hahaa....ok sambung

***************************
dari muzium, ktrang sambung jalan ke Sungai Lembing Underground Tin Mines. tak jauh pon. kat sini dikenekan bayaran masuk rm15.90 (include gst) huhu...

masuk je ke dalam, kt kene naik train untuk masuk ke dalam terowong ni...naik train 400 meter + kene berjalan kaki 600meter lagi....letih n berpeluh gak. tapi boleh la...sebab terowong tu rasa sejuk je...hujung2 baru panas sikit

sepanjang jalan dia letak info kiri kanan terowong tu.. pui rajin baca..aku pon  tapi tak serajin dia haha....last2 snap2 gambar je...pastu ktrang keluar balik...tak de la lepak lama sangat dalam ni....45minit-sejam gak kot...








posing dengan abang....

balik dari sini, ktrang singgah jambatan gantung kolong pahat sungai lembing....tak jauh dari situ...teruskan jalan je...tak ada apa-apa info berkaitan...so snap gambar je la :p




dan ktrang teruskan perjalanan balik ke Kuantan semula...masa kat kuantan bebetol zia…