Posts

Showing posts from September, 2015

Broga Hill, Semenyih + Sungai Tekala, Hulu Langat

Image
salam jumaat....

kalau dengar jumaat happy sangattttt...sebabnya aku boleh #mereputdalambilik dua hari ni ekekeke

dah tua2 ni rela memerap dalam rumah....jumaat malam masuk rumah keluar balik isnin pagi...perghh syok gile...lg syok kalau rumah tak de orang...aku sorang je..perghhhh lagiii

muahhahhaa -- abaikan aku kadang2 senget!

aritu b4 puasa entah macam mana tertimbul idea nak 'berpeluh' kan badan...nak pergi dengan kawan2 tempat keje....banyak2 lokasi, broga hill jadi pilihan.....aku ni tahu dah kemampuan aku takat mana...tapi apa salahnya mencuba kannnnnnn hahahha

5.30pagi gerak dari KL...singgah solat subuh bagai sampai tol kajang dah pukul 6 lebih..ambik lin kat tol dan sambung jalan lagi...so harapan nak tengok sunrise tak de ye :D



seminggu sebelum pergi aku dah cuba turun naik tangga....takut la pancit ke kan nanti....sabtu masa aku g tu memula naik tu ok, elok sampai half peha aku sakit ok...keras jeee....

izreen yang tunggu aku tu pon aku cakap x pe la akak tak lara…