Posts

Showing posts from October, 2016

Jalan-jalan Ikea, Cheras

Image
Salam Monday Bluessssssssssss

Hihihi...Mana ada monday blues kan. Arini cuti lagi. Happy dapat lepak kat kampung. Sekarang ni selalu gak balik kampung :)

Sejak Ikea buka cawangan dia kat Cheras, ktrang tak sampai lagi. So dah zikir banyak kali nak pergi, jom la kita ke Ikea.

Parking banyak. Happy plak rasa haha... Sampai-sampai terus makan dulu sebab lapaarrrr.....

 makan simple gini pon terbang rm104. senang betol duit habis kan hahahha
Lepas makan, ktrang solat asar siap-siap. satu je la surau kecik, telekung plak ada 3-4 pasang je. orang ramai kene tunggu. nak mudah, bawa telekung sendiri ye
Masuk dalam, ktrang habiskan masa dengan bergambar je...tak de usha apa-apa pon...bergambar je hehehe
 us
 cermin plak

 lawa dapo

acah-acah comel la hahahha

 seronok betollllllllllll

Settle round dah maghrib hahaha... aku tanya pui ada tak masjid dekat-dekat, dia cakap kat luar ni ada....terus ktrang solat kat masjid je... tak ingat ,masjid apa tu tapi dekat je kat traffic lite Ikea tu. masjid …