testing

Wednesday, February 10, 2016

2016....

eh baru perasan tak de entry 2016 lagi....hahahaha

2015 bagi aku bukan la tahun yang best...dari bulan 6 smpai ke bulan 12, rasanya tempuh 6bulan untuk aku cari kekuatan utk happykan diri...ni kisah benar...hahaha

rasa hidup ni sediiiiiiiiihhhhhhhh je....lagi2 dok KL...rasa nak larii duduk tempat lain...tengok apa pon sedih...teringat pon sedih....dah sedih air mata pon senang keluar...

cuma aku doa....semoga Allah bagi aku kehidupan baru....lenyapkan kesedihan aku ...tak sanggup asyik sedih je...hewhewhew

bulan 12, 2015
entah mana datangnya kekuatan Allah bagi, aku macam rasa aku lain...entah...semangat baru datang...tetibe rasa bahagia..tetibe happy...semua mendatang aku capai..mana yang pergi aku biarkan pergi....alhamdulillah....makin tenang, makin bahagia, makin merasai nikmat...

2016....
tahun ni semua baik-baik saje...aku tak nak mintak banyak pon...cukup apa aku ada sekarang ni. malah dah terasa lebih dari cukup. mohon bersyukur. bahagia dengan cara kita dan aku bahagia dengan cara aku skang ni..

besday baru-baru ni -- pagi tu aku bangun awal. dapat la buat solat sunat. dalam nada sebak aku doa..tahun ni aku tak nak apa-apa.. aku nak Allah beri apa yang aku perlu je. lain2 smua tak nak. betol2 nak rasa bahagia, ketenangan dan happy yang ada sekarang...dan semoga Allah kuatkan hati aku menempuh dugaan dan tabah melalui setiap ujian dari Allah...aku doa dlm nada sebak :(

apa aku dapat? -- jam tangan 2 utas, voucher percutian hotel swiss, cek tunai rm300, shawl, tudung sarung, coklat, bantal pe nama ntah, handbag....nah...gile murah rezeki aku tahun ni....Allah nak bagi kan....ambik je haahha

terima kasih la kawan2 yang sudi hiburkan hati aku...seyes happy...hadiah2 tu pon tak terkata aku....nak membalas entah mampu ke tak hahaha...tapi aku cuba ekeke

tahun ni -- xde azam, impian, harapan. tak ada. malas nak tanam azam. buku coretan masih kosong lagi. tak de target apa-apa tahun ni...biarlah... nak menikmati hidup bahagia cara aku skang ni :D

terima kasih Allah bagi aku pelajaran hidup yang paling bermakna....2015 banyak mengajar aku supaya jangan la bergantung pada manusia...manusia ni ada masa baik, dia sebaik2 orang...tapi bila kejam, sikit pon dia tak pikir perasaan orang lain dan time ni terus pentingkan diri sendiri.....

Semoga Allah buka kan jalan bahagia untuk aku.....

terima kasih 2015
selamat datang 2016

2016.....please nice to me ok ekekekkeke

pic aku di hari lahir...shawl orang kasi laju je aku pakai hehe

tetibe update blog sbb baca blog cool...hahahaha

tahun ni xde wrap up 2015.. sebab tak leh recall dah...rasa macam banyak nau kecewa dari bahagia hahahahha

tata