Posts

Showing posts from February, 2016

2016....

Image
eh baru perasan tak de entry 2016 lagi....hahahaha

2015 bagi aku bukan la tahun yang best...dari bulan 6 smpai ke bulan 12, rasanya tempuh 6bulan untuk aku cari kekuatan utk happykan diri...ni kisah benar...hahaha

rasa hidup ni sediiiiiiiiihhhhhhhh je....lagi2 dok KL...rasa nak larii duduk tempat lain...tengok apa pon sedih...teringat pon sedih....dah sedih air mata pon senang keluar...

cuma aku doa....semoga Allah bagi aku kehidupan baru....lenyapkan kesedihan aku ...tak sanggup asyik sedih je...hewhewhew

bulan 12, 2015
entah mana datangnya kekuatan Allah bagi, aku macam rasa aku lain...entah...semangat baru datang...tetibe rasa bahagia..tetibe happy...semua mendatang aku capai..mana yang pergi aku biarkan pergi....alhamdulillah....makin tenang, makin bahagia, makin merasai nikmat...

2016....
tahun ni semua baik-baik saje...aku tak nak mintak banyak pon...cukup apa aku ada sekarang ni. malah dah terasa lebih dari cukup. mohon bersyukur. bahagia dengan cara kita dan aku bahagia dengan…