Open House-House Warming Mimi & Zam

balik dari kenduri Pijan, aku minta kak budi anta aku kat rumah miza...kami nak ke rumah mimi plak....

mimi dah beli rumah n dah bleh duduk la kiranya. kondo kat area taman melati..adoiii la...bila masuk rumah dia, terus aku rasa nape la aku x kaya...kaya dpt beli rumah pon jadi la...aku berkenan rumah dia...lawa sangattttttt muahahahahhaa

sampai rumah dia ktrang balun makan dulu....ada satay, behun sup, nasi impit rendang ayam, rambutan, air oren....

pastu kul 7.30 dia hidang nasi + tunjang masak gulai + ayam goreng dan sayur...aku x makan dah sbb perut full...dia ada kenduri doa selamat...so malam menu lain plak...mmg rajin!

 so dah puas makan, moh kt berposing :p



view dari balkoni...swimming pool n gym...
ramai plak yg ensem2 kat situ hahahaha

mimi n zam n akeem  :)
 
nampak bilik pintu hitam tu x...dalam tu bilik zam....bilik pe tau....

bilik entertainment!!!!! wawawawa

sound system dia wow sgt...lampu plak romantik...sofa best giler...senang ceta kalo layan movie dalam bilik ni tak sempat habis kami dah padam wawawa....

ingat kan x jd buat bilik zam ni...sekali ON...pe lagi skang ni malam2 zam lepak sini je la...melayan movie!

terus aku teringin nak ada bilik entertainment ok...gile batak tiru orang hahahahhaa

ujung sudut ada buaian ni....

cuma x sempat nk teroka dapur...aku masuk gak tp x sempat la nk snap sbb full kan...

nest time pasti repeat lepak sini...lagi2 sibuk deme suruh datang lagi...ok confirm...tak payah ajak pon aku nak datang hehehe.....

masuk je kete miza terus meroyan nak jadi kaya....nk dok kondo...nak renovate cun2...nak ada bilik entertainment....mabuk la aku skang ni...wakakaka....

tq mimi jemput....openhouse cum housewarming...mmg umah ko cun walaupun x seperti sediakala sbb tgh open house kan....

p/s: nak kayaaaaaaaaaaaa kah kah kah.....

Comments

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz