testing

Wednesday, September 4, 2013

Selamat Pengantin Baru Pijan

Salam....

dalam kehadiran syawal ni, ada gak yang buat kenduri kawen kan.... :)

dan tanpa disangka2 dapat undangan dari pijan....oh pijan....sampai hati kawen dulu muahahhaa

dulu pijan ni baik la dgn aku...kami rapat sbb sama2 keje tempat lama...aku chow dulu then tahun berikutnya dia plak dapat keje dekat terengganu sana....

masa bertunang aku tak datang...kawen aku mai la...lokasi kat kuala lipis sana :p

 aku g dgn kak budi n suzi...tq korang kasi tumpang hehe

rasanya ni la pertama dan terakhir aku ke lipis...jauh beribu batu...pastu jalan pon tak bape nak cun...adoiiii....kepala aku sakit rasa nak pecah sbb kan panas melampau....

sampai sana kawan2 lain semua dah sampai.....dah siap makan pon...jom la makan :p

dah kenyang pe lagi.....bergmbar je la kan hehehe

pengantin....
pijan make up simple je...





posing dengan kawan2 tempat keje lama...rindu korang la :(

untuk pijan & suami, akak doakan perkahwinan korang berkekalan ke akhirnya... smoga cepat2 dapat baby ok.... (^_^)

balik dari lipis, sepnjang jalan orang dah jual durian....jom la tapau bawa balik KL....


 gigih minah 2 org pilih2

 bam bam....ekeke


 licin durian aunty ni kami beli

diakhiri gambar ni.....

enjoy..... :)

6 comments:

  1. Asyik pegi kenduri org je...Emy bila lagik..opsss...diri sendiri pun tak lepas lagi asyik tanya org kan heee

    ReplyDelete
  2. tu la JM tak tahu la kenduri sendiri bila hehehe

    cepat JM...nanti nak kenduri jgn lupa jemput :D

    ReplyDelete
  3. Jauhnya pi beraya pastu bleh plak emy singgah beli doyan....abis semerbak bau doyan dlm kete

    ReplyDelete
  4. ni bukan beraya...ni p kenduri kawen muza :)

    semerbak harum durian ekekeke

    ReplyDelete