Jom pergi Australia!!!!!!

aku rasa dah sampai masanya la aku pergi Australia plak. sebab nye orang sekeliling aku asyik p sana je.... #untung laaaa

3orang kawan opis baru balik dari perth-sydney
ecah baru balik dari goldcoast
kawan blog - JM pon baru balik dari goldcoast-sydney

dah tu KKS bila lagi???

so merasa la aku dapat ole2 dari australia....

ni florance kasi....tq beb....

alin.....ha ambik dia kasi peta terus...kalo tak pergi tak tahu la ekekeke

dan....

kawan blog kasi....rasa macam alahai cik...awat la susah2 ekekeke

TQ JM ....walaupun baru je kt kenal dah dapat ole2...
eh...nak kene bertahun kenal ke baru dapat ole2??ekekeke

dan....ada akak opis ni pergi Abu Dhabi melawat husband dia...so aku kirim le seketul FM.... :D

so KKS...moh la kita jejak kaki ke Australia....mau ke dok??? ha?? korea??? 

korang je la pergi Korea....aku xnak..muahahahhaha

p/s:tak sabar...tak sabar...tak sabar..... :p

Comments

  1. wah..wah..byk nyer FM...penuh peti sejuk nanti heee...aha..dh ramai ke Aussie..bila lagi...cer ajak Syeida tu heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la JM...meluap2 nak p Aussie ni....

      jom syieda...jommmmm

      Delete
    2. Emy..jgn purak2 lupa ajak g aussie tau..

      Delete
  2. Nak pegi jgk...

    Aussie penah pegi ms umur 3 tahun sbb abah sy keje kat sana...under JPA.... tp idaklah sy igt emy....gambar je ada....di Melbourne....

    Skrg nk p xtaulah bila...hu huh hu

    ReplyDelete
  3. pegi je la aussie tu emy...
    time murah tiket
    rembat je

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz