Wednesday, July 10, 2013

Lenguhland @ Legoland Malaysia

tak terpikir pon nak pergi main kat Legoland :p

bila dengan Legoland dah buka...aku relax je...sebab tak rasa pon nak pergi. tapi bila dah ke JB bulan 12 aritu, terus macam why not? muahahhahaha

kami guna voucher. dapat la penjimatan sikit... dari harga rm140, dapat kurang dan bayar rm90...boleh la kan :)

dah dapat tiket, ktrang terus explore dalam tu.


jujur aku cakap, aku masuk bebetol main satu mainan je. selebihnya ktrang duduk dan bergambar. alasan malas nak queue. macam orang kaya x? hahahaha

burn ok rm90 = main 1 mainan je....nasib le....

so layan je la gambar. aku pergi semua tempat tapi seyes aku dah lupa bahagian2 dia...jangan risau, kawasan ni besar dan disediakan map merata-rata :)














kalau ada kesempatan ke Nusajay, sila lah singgah Legoland...

Nak tunggu pokok deme membesar pon tak pe...sebab panas sangat kat sana...rasa macam letih betul...padahal jalan sikit je :)

#siap entry Legoland ekekeke

2 comments:

  1. tak best kan kalau pegi time ramai org..nak menunggu turn tu yg malas..

    Waahh..rugi aaaa byr mahal2 tak main heee..kena repeat tuh :-)

    ReplyDelete
  2. JM,
    tak mo la repeat lagi...nak g USS plak hehehe

    memang rugi tp ktrng x rsa rugi pon...semua syok je jalan2 ambik gambar
    ekekekke

    ReplyDelete