Monday, July 29, 2013

Tudung Aidijuma RM3 jeeeeeeeee

Salam... :)

aku tengok dalam hp ni semua nya la gambar makanan. kang aku update blog pasal makan lagi...so terjumpa la gambar tudung....ok boleh update hehehe

korang suka pakai tudung Aidijuma x? aku suka...jatuh cinta u ollssss....ekeke

tapi kalau memborong tu, idok la sampai 10helai...dapat sekali beli leh la rembat 2-3 helai...

akan tetapi, bermula khamis lepas, Aidijuma buat sale....

cilok dari FB aidijuma...

so tengok2 tudung 2 tone rm3 je sehelai.....terus aku rembat....kuikuikui

tudung yang lain2, dapat less 50%...yang tu aku rembat 2 helai :)

hasil rembatan....

 tudung 2 tone...rm3/sehelai

 kiri & kanan...3tone...rm21.50/sehelai

petang nye, mak pui g Aidijuma CM...pe lagi memborong la tudung....aku pon kirim lagi kat dia hahahahaha

 Concept Store Central Market

 2tone rm3/sehelai

rm3 sehelai...

puasnye dapat tudung murah2...aku skang kan dah berpaling arah ke bawal....so sementara tengah murah, rembat je le :D




so pada yang nak rembat Aidijuma, sila la ke concept store diorang... lokasi yang aku kenal pasti Maju Junction, Central Market, UIA dan The Curve...

dan....

bleh plak jumpa minah ni....tak pasal2 jun pon terjebak berbawal Aidijuma :p



Happy Shopping!! (^_^)

7 comments:

  1. Biar betik Rm3 je mmg murah betull boleh melaram lah raya thn nih hikssss

    ReplyDelete
  2. muza,
    kita bleh belikan kalau mau :)

    JM,
    betol...ini realiti...bukan cobaan hehe...yap 2tone rm3 saje :)

    ReplyDelete
  3. Jelez lahh....... ni nk borong tudung

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai rabiatul.....

      tunggu aidijuma wat sale pastu awk g borong tau... :)

      Delete
  4. sorry nina...ni sy beli masa sale aritu..skang dah tak dapat rm3..
    harga dah rm7-rm15...
    boleh email ye
    emytakeshi22@gmail.com
    tq

    ReplyDelete