testing

Tuesday, July 30, 2013

Iftar jamae : Istana Budaya Cafe

Bulan Ramadhan ni sepatutnya kita kene berjimat cermat kan...tapi lain plak dengan aku hehe

biasanya aktiviti buka puasa luar ni memang aku kene susun jadual. maklum la geng ramai, semua aku nak join ekeke

so 25hb July 2013 = 16 Ramadhan, aku buka luar lagi sekali. kali ni dengan kawan2 opis. sape yang free moh la join...ktrang pilih lokasi kat Istana Budaya :D

tu harga dia...dewasa rm35 :D

lebih kurang kul 6 ktrang gerak ke sini..disebabkan dekat, sekejap je dah sampai...dan posing dulu before masuk tempat buffet :p


semua dah munculkan diri, terus ktrang masuk dalam....

maknanan dia??berbaloi sangat dengan rm35 tu...macam2 ada....

bahagian dalam -->nasi + lauk pauk + buah2an + kerabu + jeruk + kuih muih + air sejuk dan panas
bahagian luar -->ABC, rojak buah, yong tou foo, murtabak, roti jala, laksa, nasi beriyani, tauhu bakar, ayam/ikan bakar + kambing bakar..tp kambing start  bakar pas maghrib :)

dan ini pilihan nya....gambar x bape terang sbb ramai org...aku snap pon laju2 hehee









so kalau rasa nak buka puasa buffet pada harga yang berbaloi, boleh la datang ke sini, Surau dia pon besar dan selesa...



untuk tempahan sila call nombor kat  banner tu ye (^_^)

p/s:macam tak caye, tinggal 8hari je lagi....huhuu



4 comments:

  1. Besny mkn buffet..mcm2 ada n mcm2 boleh pilih....kalu muza sebulan sekali je la sbb mahal...muza br nak mkn buffet ni emy sabtu...itu pun opis yg payung...hehehhe

    ReplyDelete
  2. Muza,

    Yap memang mahal. tapi aritu bos kite pon dah payung....pasni semua kene bayar sdn. bhd hehehe

    ReplyDelete
  3. Iftar kat luar lagik...JM iftar kat mesjid je..tak dok ore belanja..huhuh...jahat tak kalau ada org belaja baru nk iftar kat luar heee

    ReplyDelete
  4. JM,

    muahahahah....mcm ni la tiap2 tahun...kerap sgt buka luar,...

    Jm lagi bagus buka kat masjid :D

    ReplyDelete