Friday, July 26, 2013

Iftar Jamae : Seri Pacific Hotel

salam nuzul quran :)

bulan puasa ni alhamdulillah keje tak de yang nak cepat.semua under control. so merasa la aku update blog time keje muahahahaha
*sorry geng library...kalo baca ni :p

12hb Julai , 3 ramadhan aku dapat jemputan dari team academic join diorang nye Iftar.lokasi Seri pacific hotel

aku kalo bab makan ni memang la ON saje. tapi tak sangka plak dia buffet. sebab kami ada tazkirah sebelum berbuka tu. so majlis dalam ballroom...

dapat layan buffet pe lagi, moh la kite :)

rm80/pax...lom mampu lagi aku nak bayar pakai duit sendiri ekekeke

antara menu yang aku makan....

 air suam dulu n kurma....

 rojak buah dia memang sedap.marvelous!

 nasi + kari ayam + pepedom + ikan + pucuk ubi masak lemak

pas je makan, aku g solat dulu...elok pas solat perut aku meragam....adoiii sakit nye la hai perut...tak tertahan2 lagi....

sudahnya aku habiskn masa kat toilet....hahaha...choiii la!

perut elok sikit, aku makan lagi ekekeke

 satay ayam

 sushi n lengkong

buah rambutn n fresh orange...

ni je yang sempat aku makan...selebihnya aku tak daya nak makan...perut memang cari pasal la...sedih je :(

antara tak sempat rasa - nasi beriyani, mee rebus ,tenpanyaki, sup ekor, semua desert, ABC, aiskrim, spagheti, pasta blablablabla......

so kalo rasa nak try Seri Pacific sila la berbuat demikian....ada budget apa slahnya kan :)

oh ye PWTC pon ada buat buka pose gak...kat ruang lobi tu...rm50++/pax...03-2614 6701/6702 untuk tempahan...

diakhiri wajah ayu kami hahahaha


p/s:lama gile pergi baru nk hupdate ekeke

2 comments:

  1. alahh..ruginya kalau mkn kat hotel pastu perut meragam kan..nasib baik lah tak kluar duit sendiri kalau tak memang ralat ye dok heee

    ReplyDelete
  2. JM,
    rugiiiii....dah la susah org nk bayar kan...tp x leh makan...erkkk

    ReplyDelete