testing

Wednesday, July 17, 2013

JJCM : Penang kami datang...Part II (Bukit Bendera & Rumah P.Ramlee)

selepas breakfast, ktrang sambung perjalnan ke Bukit Bendera....

kebetulan sampai sana, hujan turun selebat-lebatnye.so merasa la bertapa dalam kereta. hujan teduh kami terus jalan ke tempat beli tiket :)

harga untuk naik kereta kabel ni rm8 seorang.

 dalam kereta kabel

kereta kabel dia skang dah maju...ada aircond dan juga laju speed nye. kalau dulu ermm bercinta la...hehhe...

sampai je atas, ktrang ambik udara dan jalan2 melawat kawasan sekitar...




dan diakhiri wajah kami........



bila tengok pic ni, x rasa pon masing2 dah tua...still rasa 20an + macam zaman remaja je wakakaka....kalau ambik cermin tengok mata je cukup...dah nampak kedutan ok...tak pe la...makin tua makin jelita...katanyaaaaaaaaaaaaaa hahahahaha

lepas jalan2 kat bukit bendera, ktrang sambung perjalanan ke Rumah P.Ramlee....

masuk ke rumah P.Ramlee ni percuma. tak dikenakan bayaran. cuma masuk dalam tak boleh ambil gambar.....

banyak juga bahan2 pasal P.Ramlee di pamerkan. sbelah muzium tu, ada rumah P. Ramlee....

so ktrang posing kat luar je :D


dan ktrang teruskan perjalanan ke Fort Cornwallis......

bersambung.....

INFO
1) Bukit Bendera, Penang
Tiket : rm8/seorang

2) Rumah P.Ramlee, Penang
Percuma

2 comments:

  1. hai..takkan semua dah 30-an..biar betik..JM ingatkan semua baru 20-an tau..semua nampak awek muda heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM,

      silap2 kite sebaya sebenarnya hehee

      yap...kami dah 3 series...masing2 dah anak 2-3 org...pesal muka muda pon tak tau...tgk dekat2 mmg panggil kakak le hehee

      Delete