Sunday, June 16, 2013

Shortcourse...

macam tak percaya aku sign up kelas untuk shortcourse :p

aku pikir2 dah sampai masanya aku tambah sijil yang aku ada.plus aku pon banyak masa terluang. dari segi kewangan plak, nak kata duit aku berlebih tak la...tp nak slot masuk kelas 3 kali bayar tu boleh la...

so untuk 1st course ni, aku sign up dengan IIUM...untuk 10minggu punya course...kelas setiap sabtu....

1st class macam biasa, kene la introduce diri masing2...belum apa2 lagi dah kene present ok kat depan.tapi kene buat presentation gunakan power point :)


dan ni sir aku...10 minggu kene mengadap dia...ataupun kami dapat lecturer lain nanti.... :)


dan bila part aku kene bgtau apa hobby, paling best share dengan diorang pasal backpacker traveller...ekeke...


dan aku rasa powerpoint aku paling cun dan teratur hahahahaa....perasan kan???

aku cakap dgn mak aku, kalo 1st class ni boring, next week aku malas nak datang lagi. tapi ternyata meleset. best giler class aku ni...macam2 background aku jumpa... :)

so tunggu next class...harap2 aktivity nye lagi best!

daaaa........



No comments:

Post a Comment