Friday, June 14, 2013

Jalan-jalan Isi Perut : Sasana Kijang, Bank Negara

tarik nafas.....

banyak sebenarnya tempat makan aku terjah. tapi tak sempat nak update.kemalasan melampau kan....hehe

kali ni aku nak share tempat makan yang nampak high class tapi harga tak mengecewakan :)

munirah mak buyung teringin nak makan lamb chop.mana plak aku nak bawa.tetibe teringat sasana kijang!

miza suka sangat lunch kat sini.dan ada gak aku baca blog kak maya pasal tempat makan ni.so jom la..kebetulan aku bawa kete, mari kta bergembira :p

lokasi....kat bank negara...area museum sana....

credit to lunaticg.blogspot.com

pastu masuk kat cermin tengah tu, ambik ke kanan untuk ke cafe dia...

credit to jayhemsem.blogspot.com

terus ktrang order.....tunggu pun x sampai 15minit, makanan sampai :)

 Lamb Chop...rm15

 Fish n Chip....rm12 

laksa johor...rm9

kami.....

dan sebagai memenuhi impian ibu mengandung yang mengidam kan kambing.....

bagi aku makanan dia sedap...santai je tempat makan dia...memang nak repeat lagi... :)

Cafe Sasana Kijang
Sasana Kijang Cafe offers a tempting selection of local, international or specialty menus for dine-in, functions or takeaways.
Operating Hours: 0700 - 1900

 

3 comments: