Wednesday, June 26, 2013

Selamat datang sayang....

ni kisah ari sabtu....ye hari sabtu yang lepas :p

muka suci di pagi hari...dalam kelas hehe

sabtu kan aku ada kelas sekarang ni. elok je aku bangun pagi g kelas. rasa macam comel dah tua2 belajar. serius aku stress sbb aku lembap.dah lama kotttttttttt tak g kelas...pastu bila lecturer tanya aku tak tahu jawab...aku gelak je nk cover malu...puiiii!!

habis je kelas, terus aku g mandikan kereta kat tempat feveret aku...my ride petronas....tengok2 ramai giler orang kat petronas...aku jengah je terus masuk kedai mesra sebab nak beli air...elok bayar, cashier tu suruh g makan...sambutan anniversary ke 15thn...wow...makan free!

aku jengah la gak pe aku leh makan. ada stall cendul, nasi tomato, air dan juga candy buffet..sebab aku malas makan nasi, aku makan je mashmallow dengan cokelat

 budak sebelah aku layan nasi tomato...aku macam dah berselera nak rasa tapi cari tempat basuh tangan macam jauh...so tak yah la makan....

dah 1/2 jam aku lepak tengok sana sini, aku g tempat kereta balik. skarang ni harga dah naik mencekik.... vacum luar dalam rm12..selama ni elok je rm10...ada je tepi2 tu rm8... tapi aku ni nak selesa nye pasal...entah apa selesa aku kejar pon aku tak tahu hehe

pasni tukar kedai!dah naik hargaaaaaaaaaaa ekekeke

settle basuh kete terus aku drive ke rumah alang kat bndar sri damansara. nasib baik la aku call tanya kat mana. rupanya alang ibu n adik dah pergi hospital melawat sepupu aku ila...dah dapat 2nd baby ok...aku ni x kawen lagi..sentap! kuikuikui

dan wajah comel...bam bam...geyammmmm

tak ubah macam bais afham...montel..geyammmmm

dan ktrng melepak sampai la kene halau dengan guard


dalam pukul 2 lebih terus balik umah alang. tido sana 1 malam...

mentang2 la ktrang jarang datang, alang buat macam2 ok...sampai2 diorang belasah mee/kuey teow sup daging...pastu ptg aku makan nasi dgn sup daging....alang masak ikan kembong asam pedas...layan gak la walaupun tak pedas sangat hehe

dah pas maghrib alang suruh aku order pizza....gemuk oiii.....

pastu layan tv...eeii geli plak tengok ceta aku bukan malaikat tu...umie aida berlakon dengn N3gro...erkkk...tapi tu la realiti nya kan...kerana duit sanggup jadi keldai dadah...Ya Allah jauhkan la aku dari ujian macam tu....semua orang nak kaya...tapi bukan tu caranya :(

pastu membuta....ahad pas zuhur balik rumah...sebabkan jerebu semakin teruk, tak de singgah mana2 pon. terus balik je :)

area korang teruk tak....kawasn aku teruk gak...kelam je rasa...ni view depan kondo aku...

hilang semua bangunan2....

disebabkan jerebu terpaksa la aku bawa kete g keje...aku ni menyampah hadap jem...kalo xde jem, syok nye..aku letih nak cilok2...kalo statik dan sopan je drive ko akan rasa nak maki sebab semua orang akan cilok2 dalam jem...so ko tak nak stress ko pon nak cilok gak...

macam semalam exora tu sibuk la nk lumba aku...tgh2 jem tapi nak gak potong aku...salah ke duduk belakangg driver perempuan...salah? aku bawa macam haram ke? tak ok.....so masa dia potong tu siap pndang n tekan minyak...perlu ke???

dah jauh dia tinggalkan aku..dah kira aku makan asap je ni...sekali aku nmpak kete dia....dia sangkut xleh tukar lane..aku pe lagi lalu sebelah dia pastu memang aku bawa laju...siap berdoa tak nak jumpa dia lagi...

akhirnya aku puas sebab aku sampai simpang aku dulu...dia baru terhegeh2 nak sampai...dah kalo jem ko nak laju pon tak guna baiiiiiiiiiii........muahahhaahahahahha *gelak syaiton

ishh pnjang merapu....ok la...tata... :)

No comments:

Post a Comment