testing

Monday, June 24, 2013

Majlis Aqiqah Fatimahatul Az Zahrah

Salam.... :)

Aritu dee jemput datang rumah dia kat shah alam sebab dia buat majlis aqiqah untuk puteri dia yg sorang tu....akhirnya dee berjaya gak dapat baby :)

1st baby - keguguran.masa tu 5buln dia pregnant.ke 6 bulan...lupa :p
2nd baby - meninggal sehari selepas dilahirkan....
dan akhirnya dapat baby girl....Fatimahatul Az Zahrah..... setelah hampir 4tahun baru dapat timang cahaya mata...comell....bam bam tau...
  

ktrang datang dari KL..aku-as-mak pui...singgah solat zuhur kat masjid shah alam...pastu bergabong dengan cik diana...

dah makan semua, baru la kak kin n family sampai. diorang lambat sebab dari Melaka. ada kenduri gak :)

lauk pauk dee, memang sedap. tempah katering. rezeki kami dapat bawa balik rumah.masing2 tapau...

layan gambar ye.....

susah ktrang nak jumpa sebenarnya.masing2 ada komitmen kan. aku bujang ni pon susah nak slot apatah lagi dah ada family...kalau ada kenduri ke hapa tak datang, memang rugi la..rugi sebab tak dapat bertentang mata....tu je hehe

petang dalam kul 5 lebih ktrang balik semula ke KL.....

tq dee sudi jemput kami...hujung tahun adik ko nak kenduri kan...jemput la lagi pasti kami datang hahahha







Monday blues....jerebu....sakit mata....gatal muka.... :(

No comments:

Post a Comment