Wednesday, June 19, 2013

Jalan-jalan Isi Perut : Pak Hailam Kopitiam

morning!!!

perasan tak sekarang ni aku rajin update blog??kuikuikui.mood tengah membara so layan je la kan :p

kali ni aku nak share tempat makan lagi. tapi dah lama aku pergi...baru skang nak up (biasalah bz katakan :p)

kali ni kami ke......

bila dapat lepak kopitiam, mesti macam rasa cool.nape eh.tak rasa serabut macam lepak kedai mamak... :p

kat sini ada jual pau.tapi versi wholemeal. so kami try. not bak kata as... - not bad




menu dia pelbagai. cuma nak pilih ikut tekak tu je la...

so ktrng order air berasaskan layer...teh n nescafe layer + nescafe ais...up dengan pau sorang seketul...


pilihan aku nasi lemak rendang ayam...



pilihan as...kuey teow tomyam....


makanan pui ni special sikit. aku dah lupa judulnya...tapi sedap...

so total harga dia mahal la gak...sepinggan macam tu masing2 rm8-10...campur air lagi...pau lagi...ujung2 eh leh tahan mahal kan ekekeke

sila la ke Pak Hailam Kopitiam....aku pergi ni branch Terminal Bas Bersepadu. kat tingkat 1 :)

selamat menjamu selera!

2 comments:

  1. ishk silap timing masuk sini..terus lapar..

    oit cik emy..iols ni nak diet....lari keluar cari pintu..hahah

    ReplyDelete
  2. hai cik cool,

    lamanyaaaaaaaaaaaaa tak datang sini hehe

    sila keluar skang...eh eh tolong dietkan untuk saya sekali ekekeke

    ReplyDelete