testing

Thursday, June 30, 2011

KKS Su naik pelamin!

alhamdulillah.....sorang lagi ahli KKS berjaya menamatkan zaman bujang...... :D


yes!kami dah halal....
setelah 7 tahun bercinta.... :p

sedih gak bila kks-bujang dah berkurang ahli.tapi yang pelik ktrang ok, su plak takut kalo ktrang tinggalkan dia.terutama bab travel...alasan dia dah kawen hahaha.nak ikut jalan jom....kalo husband x kasi follow u tinggal ok...ekekeke



su la kawan yang aku rasa sangat utamakan kawan-kawan dia a.k.a KKS...aritu b4 kawen aku tanya ramai ke jemput kawan2..dia kata tak ramai....tapi ayat dia wat aku kagum

"aye x kisah kalo orang lain tak datang.janji KKS ada bersama aye"

ktrang kalo bahasa diri dlm KKS --> saya/aku = aye & awk/ko=kamu :D


KKS & Pengantin

sama gak time kenduri, bebetol ktrang ada bersama dengan dia...depan mata lagi...bebetol tepi pelamin ekeke...



outdoor photoshoot pon sekali lagi muka ktrang gak ahhaaha...sape ntah tanya pe impian su..selamba dia jawab

"impian aye nak bersama KKS...nah KKS ada depan mata"



sweet kan??aku x sangka dia sangat sayangkan kawan2...ktrang mmg selalu cakap syg tapi ye ke x pon x tahu hahahaha...dan aku secara tak sengaja pernah la terlepas cakap....aku cakap dlm email....
".......aku yakin dan pasti tak cari su..."



dan kerana yakin dan pasti tu la aku tumpang tido umah dia 3 kali...kuar g ikea n shopping pon sama2...dan gayut kat tepon pon dgn dia...tu yg yakin dan pasti x cari su????ekekekeke

untuk su, jangan risau..status tak kan memutuskan persahabatan kita...eceh....



semalam dia call.baru sampai rumah....lama gak borak2...pastu dia kata dia nk mandi.talian diputuskan...tetibe dia call semula...

"mi, lupa nak cakap.cepatlah kawen.tak seronok la aye dah kawen korang bujang lagi.aye rasa nak bujang gak......"

hahahhahaha.....yg x tahan dia siap doa supaya ktrang dapat org johor macam dia ekekek


su....smoga jadi isteri yang solehah ok!

dan pic bawah ni memang paling cun sekali....semua berseri2 je muka.....sukaaaaaaaaaaaaa..... :D




untuk su dan jiji selamat pengantin baru....semoga ikatan korang berkekalan hingga ke hujung nyawa (^_~)

p/s:ktrang buat kad ucapan.letak pic dia..memasing kene tulis ucapan tp kene ada perkataan MASUK...paling sempoi msg adik -- gerenti masuk ekeke....

No comments:

Post a Comment