Saturday, January 22, 2011

Joyeux Anniversaire!

setiap tahun masuk januari hati berdebar2 muahahha

hari ni bertambah lagi usia aku...alhamdulillah...aku masih lagi bernafas di usia baru ni :)

harapan aku semoga tahun ni dapt la aku lunaskan apa impian aku...aku ada list kan 30 benda yang aku nak buat sebelum aku masuk dalam era 3 series ekekeke

capai tak capai belakang kira :p

dan...salah satu impian aku nak bawa family bercuti n disponsor penuh oleh aku...dan akhirnya impian menjadi kenyataan tahun ni...celebrate besday kat Pulau Langkawi :p

thanks yang wish besday arini.... SMS + call + FB ...ni je sumber2 yang ada...tapi sape call mmg aku x jawab la..mood bercuti beb!mana layan call muahahaha

thanks ibu, na, adik...belnja pizza Dominos haha..aku faham duit semua dah licin balik bercuti kan :p

Langkawi 2011

usia bertambah ni, moga dapat aku jadi lebih baik...dan di permudahkan segala urusan dunia & akhirat...terima kasih Allah kau permudahkan apa yang aku hajati selama ini :)

dan....tahun ni tahun terakhir berpangkal 2+....tension seh! ekekeke

# best gak bercuti2 time besday...tahun depn leh buat lagi :D

No comments:

Post a Comment