Wednesday, January 19, 2011

Astro First, Emy Second!

weekend lepas adalah weekend paling bermakna dlm hidup aku..sebab nya itulah pertama kali aku melepak kat rumah + x kuar umah pon walaupn g jemur kain ekeke

sabtu semua orng keluar...mcam nak balas dendam pon ye gak...aku terkial2 la kat rumah..nak masak malas, dok la basuh kain baju 2 besin!banyak gilerrrrr...dengan kasut2 keje pon aku basuh gak hehhe

siap keje rumah, aku dok melangut ngadap tv...tukar2 channel aku nak tgk la channel 480...ada 3 movie time tu..macam nk beli, macm x nak, macam nak....

akhirnya aku klik select..pastu kuar la arahan dia

aku anta sms pastu dpt msg reply...dlm masa 5 minit terus dah leh tengok Ngangkung tu :p

dia kasi 48jam je...dalm 2hari la ko layan ceta yg sama..habis ceta tu ulang lagi..habis je, ulang lagi sampai ko rasa nak muntah tengok...yang ni baru la berbaloi2 ko bayar rm15 tu :p

layan la abg Sam yg encem tu hehe...ibu balik je aku kene bebel...sebab membazir g beli movie + menambah bil kat astro tu + dia kata sah2 la dia kene bayarrrrrrrrr hhahaahha....

bak kata adik aku "ibu ni membebel macam umur muda je..padahal dah tua..patutnye kurang la membebel tu ehhehe"

sejak na balik, ibu selalu membebel2..dulu time aku berdua je dgn ibu, seyes nak dgr dia bebel pon susah...so terbukti la skang aku ni anak yang soleh wakakakaka

so kalo nak tengok movie kat rumah, leh la beli channel Astro First ni :D

#aku wat iklan tak berbayar yer :p

No comments:

Post a Comment