Rasa itu macam-macam rasa

semalam aku rasa hari paling bz tapi aku suka :)

sebabnya jadual aku sangat tersusun...pagi aku kat tempat keje....settle keje kul 2.30ptg aku gerak ke Kerinchi....kat sini aku wat serv3y.....pasal teh O & kopi O :p


dia kasi aku 8 cawan teh O dan 8 cawan kopi + biskut dan air mineral...memula aku ok...cawan 1,2,3....ok lagi...masuk cawan ke 4 aku dah nak tergelak...sebabnya lepas minum dia akan tanya apa rasa, aroma macam mana, ok ke tidak......aku yang confiden jawab la

"rasa ok...tak manis, tak tawar...aroma cool....sedap"

kalau kopi lak,

"ermm tak cukup gula...pahit...pekat bla..bla..bla...."

ayat lebih kurang macam tu tapi aku ubah la sikit2 sehingga cawan terakhir....yang aku nak gelak tu pasal aku teringat farouk warung kita....kalo member2 opis ada ni mesti gelak...yer la aku tiap kali makan je suka dok ejek cara farouk tu....sekali kene kat aku haa baru pening nak komen pe ekekeke

lepas settle kat Kerinchi tu, terus naik lrt gerak ke terminal putra gombak....jumpa member aku dan gerak ke CH....pastu kul 7.30 dia campak aku ke lrt semula then aku balik rumah..........

sampai kan nk slot jumpa cik fara pon tak dapat...hehhe.....bzy mcm YB kan :p

esok dah keje..........malasssnyeerrrr........muaahhahhaha

Comments

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz