Friday, July 16, 2010

:-((

tak sangka aku rupanya minggu ni minggu kesedihan aku... :(

isnin lepas aku dapat surat untuk tukar position...dari library kene join admin...sedih???mesti la sedih...sampai tak leh pejam mata aku jadinya....2-3 malam tak leh tido.terjaga tengah malam siap terfikir2...ingat senang ke nak lepaskan library....pastu join admin lak...wawa....

tapi dah 2 hari aku melalui nyer, aku rasa ok je...Allah dah merancang untuk aku....dan kene la aku terima seadanya.........mungkin ini yang terbaik....

pagi tadi aku rasa tak sedap hati....tak tahu kenapa...tertanya2 gak pe aku buat sampai lain macam je....tup...tup...sampai office, tengok FB, tahu la jawapan nyer....aku terus rasa kosong...boring....sedih...entahlah....macam tak leh nak fikir lak.....nasi ayam feveret pon aku leh buang je dalam tong sampah...ni memang sedih giler ni!

dan tadi tengah ber FB, kak kin tag post...anak Dee dah tiada...meninggalkan umi nya...bertambah sedih hati aku...patut la 2-3 hari teringat2 dee...tapi dah ingat tak plak aku sms/call...dok diam je...rupanya ada benda nak jadi....Dee, sabarlah....mesti ko lagi sedih dari aku....huhu

happy dee peluk aku....huhu

sedih pergi la jauh-jauh...... :(

3 comments:

  1. Alahai emy...jgn sedih2 lagi yer..itu semua qada' dan qadar...walau apa pun emy kene laluinya jugak...takziah utk kwn emy, dee...sakit ape emy anaknya?

    ReplyDelete
  2. isk.. nak sedih boleh sayang. tapi jgn lama2 k..
    take care eh..

    ReplyDelete
  3. muza,
    xdpt tahu lg sakit pe... masih lg kat hospital

    kak mya,
    tq kak

    ReplyDelete