Sunday, July 18, 2010

Wajib Tonton : Mantra

cilok dari blog kak mya :)

ceta ni tak de dalam senarai movie yang aku nak tengok... :)

asalnya aku nak tengok Despicable Me....alih2 sampai MBO, mak n jun macam tak berminat nak gelak ketawa di malam hari...diorang nak layan ceta seram....aku terus jadi lemah gemalai...dan diorang bersetuju kasi aku duduk seat tengah2...kalo takut leh peluk member kan ekeke

tapi sepanjang ceta ni 1jam 30minit, tidak kedengaran suara aku menjerit....langsung tak de...tapi suara jun terkejut dan menjerit ada la...sape yang penakut ntah ahahaha...aku ni memang tak kan tengok ceta seram kat wayang....kat rumah pon kalo part seram lari masuk bilik...inikan plak nk tadah muka tengok wayang....tidaaakkk.....

overall ceta ni bagi aku biasa2 je...tak dela rasa rugi duit g tengok...tetap enjoy...paling tak tahan satu panggung gelak, bila muzir datang kat ani sambil wat muka romantik giler....teringat2 mamat belakang aku bersuara 'romantik sial....' muahahaha

kalo rasa nak tengok silalah ke pawagam berhampiran...bak kata bro yang jaga kaunter tikett....
ktrng:seram x ceta ni...
dia:ala...hantu melayu mana de sampai keluar screen...

gile kentng dia kutuk ceta melayu ekeke...tata :)


2 comments:

  1. haisyoo abg kaunter gitu sekalik ngutuk yer..
    buang keje nak? he he..

    ReplyDelete
  2. tu la kak...selamba dia je ngutuk
    heehe

    ReplyDelete