testing

Monday, July 12, 2010

Cuti-cuti Hilangkan Lelah di Sungai Kelah {TRAP}

aku sambung pasal Sungai Kelah :)

esok pagi pas subuh, terus masuk dapur dan settlekan bekalan untuk berkelah di Sungai Kelah...menu nasi putih + nugget + ayam goreng + ayam masak merah + beehun goreng...semua masakan adalah pedas giler!salah beli cili kering huhuhuu



posing dulu then gerak ke Sungai Kelah...tak jauh dari homestay...beli tiket kat pintu masuk...untuk dewasa rm10...kanak-kanak rm8....


dan bermula la aktiviti menjelajah Taman Rekreasi Air Panas(TRAP) Sungai Kelah ni :p

kat sini banyak tempat...memula kami mandi air sejuk kat pool dia dulu :)





kitorang sempat la main gelungsur....benda nyer tak de la tinggi mana...tapi menjerit sikit punya kuat hahaha

posing b4 turun......

v
v
v
v
v
v
v
pastu kitorang jenjalan ke kawasan air panas.... :)



aku tak boleh tahan nak masuk badan dalam air panas ni...betol2 panas...leh masuk sampai peha je kot...nak rendam tak tahan....ada sorang india tu siap duduk bawah air yang mengalir macam air terjun tu lagi....gila la!kulit diorang tebal kot.....

pastu kitorang pergi buat terapi.....

lepak kejap kat taman terapi, kitorang pergi mandi lagi kat pool...muka aku hitam tak payah cakap la...sampai sekarang ni masih lagi tak cerah2 lagi wawawaa.....

pas salin baju, makan2 then gerak balik ke Kuala Lumpur :D

ok itu je kisah Sungai Kelah...dengan moto cuti2 hilangkan lelah di Sungai Kelah...sekian :)

3 comments:

  1. bestnya emy..xpernah pg sg kelah tu...panas sgt yer airnya?mesti leh masak telur rebus..he eh he

    ReplyDelete
  2. madey,
    sungkai perak :p

    muza,
    best2...rekemen sgt sg kelah...
    ermm mmg leh rebus telur...lupa plak nk ceta
    hehehe

    ReplyDelete