testing

Wednesday, July 21, 2010

@ Kota Keriangan Genting Highlands

isnin lepas aku ke genting :)


tapi tujuan ke sana bukan pergi sebab berhibur...lebih kepada kerja...turn aku kene bawa visitor dari Indonesia berlibur di puncak genting....kalau pergi dengan kawan2, mungkin banyak benda gak aku main...tapi ibu niknik enggak mahu main benda2 yang bisa jiwanya kalut gitu....hehe...

so aku main benda2 yang tak mencabar....nak jerit pon tak de sebab ekeke.....lagi satu aku kesana nak bergambar pon macam mati selera...sebab nya geng posing tak de la...tak syiok jadinya huhu

nantilah aku nak paksa kawan2 aku pergi genting...baru ngam jerit2 dengan geng sendiri.... :)

papepon aku dah ke genting.... kd, bila mahu pergi??? ;)

4 comments:

  1. bestnya smbil bekerja smbil bercuti..tp xbape syok plak xde geng sekepala...:)

    ReplyDelete
  2. betol cakap muza tu
    x syiok sikit hehe

    ReplyDelete
  3. fuh.. aku ingt ko pegi london la td emy. :D
    bas london tu katne eh?
    persal aku xpenah nmpk?

    ReplyDelete
  4. kasut tt,
    ishh aku mmg nk g london tp x tahu tahun bila hehe
    ada bas tu....kat ujung2 jalan nk ke indoor :)

    ReplyDelete