Maktab Penjara Kajang

minggu lepas, aku cuti semata2 nak temankan jun tengok abi nya di tauliahkan sebagai IP....

seawal pagi dah gerak...tapi salah jalan langsung kitorang sangkut jem...lewat la gak sampai Kajang...tapi masih lagi sempat tengok diorang dalam perbarisan.....

kali pertama aku tengok ni...


pastu kitorang turun bawah khemah.....sebelum turun sempat posing dulu ekekeke


pastu tengok diorang buat persembahan yang dinamakan 'sentap...' ** yeke jun :p


settle je perbarisan, ada jamuan...pastu posing...pastu masuk dewan tengok diorang ambik sijil...dan bergambar....sampai sudah :p

itu aje....pastu aku dengan jun gerak balik ke KL...tapi sempat singgah Putrajaya lunch kat taman warisan...then melepak kat rumah nurul sampai petang........ :D

sampai KL dalam pukul 6petang...dah macam aku pergi keje gak :)

**gambar jun dan abi tunggu diorang kawen baru aku letak sini hehe

Comments

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz