Tuesday, July 13, 2010

Wajib Tonton: Eclipse

minggu lepas, aku sempat terjah wayang tengok ceta ni....


plan yang tak berapa di plan cun menjadi agak kelam kabut...tapi berjaya gak berkumpul b4 wayang start :)

ceta dia biasa je....banyak betol adegan cemolot...naik lemas aku dibuatnya muahahha... tak tengok rugi plak tiket rm13...lagipon bak kata member aku, benda2 tu ilmu....**sape yang kata sila tinggal komen!ekeke

disebabkan aku dah layan movie ni dari twilight pastu new moon, teruskan je la...dan pui pui kata ada lagi 2 movie b4 habis...gile la nk tunggu next year kuar panggung...

vampire yang romantik + encem.....haih!

kalo nak tengok, better layan twilight dan new moon dulu....ko jun, dah tengok ke belom???

aku nak tengok la angelina jolie yang nampak tua tu dalam movie dia SALT....jom korang teman aku tengok :)

meng - kudut - pui pui - mak amoi :)
rindu nk minum kopi dengan korang :p

**aku paling malas tengok wayang ekeke

2 comments:

  1. kata tak best la..banyak comolot la..tapi napa suh org g tgk? haha

    ReplyDelete
  2. ekekeke
    mana la tahu ada org nk rasa kelemasan mcm aku
    tu pasal suruh tgk
    :)

    ReplyDelete