Thursday, May 3, 2012

Resipi Benjo yo



menu paling simple... BENJO hehehe

aku skang ni time lunch, asal ada je aku makan...tak semestinya nak kene hadap nasi lauk ke, tomyam ke apa...sebab aku dah bosan makan kedai...

area aku keje pilihan banyak tapi aku serabut tengok ramai orang nak g isi perut..pastu kalo g lambat lauk plak kehabisan...so senang keje aku masak je la b4 g keje...tapi simple2 sudah :D

benjo aku....

goreng telur mata kerbau....masak x masak...letak mayonis...letak sos...letak salad n timun....ok siap...

potong epal masuk bekas...

ready untuk dimakan :D

2 comments:

  1. emy...akak kan, kalau buat bekal ni..confirm tengahari pi cafe, mulalah penuh plastik polisterin tu dgn lauk....:)

    tapi dulu time akak bujang, boleh aje akak macam cam rabiit nih....hish, akak kena cari source of motivation lah...:)

    ReplyDelete
  2. hai kak marie :D

    dah naik tak lalu nak makan nasi campur tu pasal kene bawa bekal gak :D

    ReplyDelete