testing

Wednesday, May 2, 2012

Random 1 May...

 semua berlaku di hari pekerja semalam.....

dah lama tak mandikan uchuk turbo...kasi layan dia ..
rm10 luar dalam...service tip top!




borong barang rumah sebulan...total kerugian rm200...
mak kita kan pecinta Mydin ekekee

setiap bulan WAJIB bayar...biar sikit janji bayar...hutang kan?disamping nak bayar hutang, aku kene bayar gak sbb kang kene blcklist tak dapat nak g beijing muahahaha


layan nasi arab lagi @ Ar Rawsha Kampung Pandan...
celebrate besday alang + mothers day + aku dah bekerja 6 tahun muahahaa

musim panas yang kaw..kaw...kat umah ada 3 kipas...so sorang 1..tak payah berebut :D






TAPI...aku rugi rm10 sebab basuh kete...elok layan tv sambil makan snickers, hujan selebat-lebat nya...hampeh!tapi tak pe..aku puas hati sebab dalam kete BERSIH 3.0 ekekeke

# tak tahu nape gambar ni berterabur huhuhu

1 comment:

  1. Takut kena blacklist tu yg xthan tu..hehehe ;P

    ReplyDelete