Saturday, May 5, 2012

Cuba kalo korang duduk dalam KASUT aku....

sebenarnya aku nak ceta pasal kasut je muahhahahahaha

dulu...aku suka tukar2 kasut..pantang cun n comel mesti aku rembat.tapi kene ingat la rege mestilah murah..kalo mahal cun macam mana pon aku x pandang...

tapi....bila beli kasut  murah, pakai kejap je...adala 2-3 bulan kasut tu mula buat hal...sangat membuang duit....

sehingga la aku terjejak kasih dengan as n suriati n dee...2008  kalo x silap...time 1st jumpa tu deme ber 3 pakai kasut crocodile...aku try eh selesanya...terus deme bawa g JJ beli kasut...

masa tu kasut crocodile rege murah lagi...rm 49...


tu la kasut pertama yang aku pakai...aku lenjan habis2an...tu la g keje...tula g jalan2 :D

merasa gak la aku beli utk kali kedua....pastu crocodile kuarkan fesyen baru plak...rege pon up sikit rm55...


kasut ni memang terbaik la...biasanya aku akan pakai lebih kurang 6 bulan...so sepanjang 6buln aku lenjan kaw kaw..pastu beli lagi...buang lagi...beli lagi...camtu....

skang kasut tu naik lagi... rm65 sepasang...OMG!!

bila dah naik rege camtu...terus la aku meriki jenama lain plak...ekeke...bukan tak nak beli dah, tp rasanya rm65 nak lenjan x sesuai la...sayang duit hahahaha

selama ni aku dok pandang Crocodile je...jenama lain xde la aku nak try ke apa...owh ada lagi 1 kasut aku jenama crocodile...aku beli sebab ada SALE...rm39 je...ekekeke


dan skang aku dah ada jenama baru.... Club House Polo.... :D

kasut dia sedap betol pakai...seyes sedap...dan paling aku layan kasut sarung dia....memang selesa...harga pon tak de la membunuh sangat...sangat ok...sedang2 je :D

1st kasut sarung aku rembat adalah kasut hitam...xde pic la...aku beli rm 49...

pastu aku dah suka...aku beli lagi 1...coklat plak...rm49...


aku sukaaa....aku beli lg... rm49 gak....ekeke


entah mcm mana aritu jalan2 kat Sogo, ada sale lak kasut CHP ni...tapi kasut santai la...leh pakai nak jalan2... kali ni murah sikit...rm 35...


dan....aku baru rembat kasut sarung CHP....mahal sikit tp cun nye pasal aku pejam mata je la... rm65... ekekeke


cun x ??? kata la cunnnnnnnn tolong! hehehehe

buat masa ni memang aku selesa dengan Crocodile n Club House Polo je...teringin bangattt nak pakai kasut CROCS original...tapi tak mampu lagi la...rege memang membunuh poket aku....so usha je la kasut member ekekeke


aku memang berkenan kasut ni... Carliana Peep Toe rm229...wawawawa...

kak kin n ateh dah rembat...aku???maybe satu hari nanti :D

ok tata....

# aku tak de modal nak update entry...tu pasal ceta kasut je hahahahaa

1 comment:

  1. Ok, ok...cun, cun kasut tu...hehe

    Saya ada blog baru..mehler dtg melawat (promote gitew...hehehe)

    http://perempuan-pengembara.blogspot.com/

    ReplyDelete