Monday, May 7, 2012

Cat Nippon yang tidak mengecewakan

jumaat lepas balik dari keje aku kene suprise dengan Eric....

 "Supriseeeeeeeeeeeee...." ekekeke....

tak dela...mak n adik aku g beli cat...rajin betol la nak cat umah...aku rasa sepanjang hampir 4 thn duduk sini, memang adik aku jela kerjakan bab2 mengecat ni... terima kasih Allah sebab rajin kan adik sy bab2 mengecat ni hehehe

 kadang2 aku rasa lega dan bersyukur sikit...walaupn umah kami tak de lelaki tapi masing2 ada kepakaran badang...bab2 lampu rosak ke bertukang ke betolkan mesin basuh ke hapa saje, mak aku boleh buat...

 bab mengecat plak biasa lelaki suka buat kan, tp adik aku yang kecik tu serah je kat dia...beli cat tahu la dia kerjakan mcm mana...

 bab makan banyak aku bleh buat hahaahhaha.... mcm la perempuan x makan byk kan ;p

ok sambung balik2 umah ada perubahan sikit...

sebelum....


selepas.....


sudut cermin je adik aku cat kasi color merah :D

pastu diorang beli cat utk depan color oren....bilik diorang pink...eeii pitam2...skang ni mak aku suruh pilih cat untuk bilik aku....


 dan beberapa contoh cat ada dlm ni...


 dan color yang menawan hati...





ikut kan aku memang nak oren...tp macam dah boring...mungkin aku pilih hijau epal atau pon grey....grey elok gak bilik gelap lg layan la mata aku ekekke

aku pon rasa dh sampai masa nak tukar susun atur kat bilik tu...ada weekend free nanti aku nak shoot projek make over bilik saya .... :D




No comments:

Post a Comment