testing

Monday, December 1, 2014

Disember dah?

kejap betol masa berlariiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

pelissssssssssss hehehe

rasanya baru je aku say goodbye to 2013...skang dah penghujung 2014....

dalam kepala banyak sangat plan 2015...tak jadi plan A kene tukar plan B...kalau x jadi dua2, ahhh sudah nak tukar plan c plak hehe

target aku 2015 -- future....

bukan kawen, lebih pada kerjaya.....semoga adalah rezeki untuk aku...sebab nya diam x diam dah 4tahun aku keje kat sini...dah sampai masa kot nak terokai dunia baru...Ecceh...

semalam majlis aqiqah Ahmad Jibreel....kesanyangan aku ni....geram je tengok pipi n peha dia tu...mamalong gigit leh tak???

wekend ni kalau jadi aku nak shortgateway....nak kuar dari KL la...sangap duduk KL lama2 ni :p

arini sembang kosong je...esok aku up pasal event amat ok...

salam petang isnin..... * habis menaip hirup wonda coffee.... :p


giant tgh promo...buy 1 free 1..
1 katon aku borong...bayar 12tin dapat 24tin :D
RM21.50 = 1tin 0.90sen je

No comments:

Post a Comment