Monday, December 1, 2014

Disember dah?

kejap betol masa berlariiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

pelissssssssssss hehehe

rasanya baru je aku say goodbye to 2013...skang dah penghujung 2014....

dalam kepala banyak sangat plan 2015...tak jadi plan A kene tukar plan B...kalau x jadi dua2, ahhh sudah nak tukar plan c plak hehe

target aku 2015 -- future....

bukan kawen, lebih pada kerjaya.....semoga adalah rezeki untuk aku...sebab nya diam x diam dah 4tahun aku keje kat sini...dah sampai masa kot nak terokai dunia baru...Ecceh...

semalam majlis aqiqah Ahmad Jibreel....kesanyangan aku ni....geram je tengok pipi n peha dia tu...mamalong gigit leh tak???

wekend ni kalau jadi aku nak shortgateway....nak kuar dari KL la...sangap duduk KL lama2 ni :p

arini sembang kosong je...esok aku up pasal event amat ok...

salam petang isnin..... * habis menaip hirup wonda coffee.... :p


giant tgh promo...buy 1 free 1..
1 katon aku borong...bayar 12tin dapat 24tin :D
RM21.50 = 1tin 0.90sen je

No comments:

Post a Comment