Monday, December 29, 2014

Jalan-jalan Isi Perut : The Cabin, Taman Melawati

salam isnin.....

lama tak update makanan kan...so arini nak share 1 lagi tempat yang aku dah try....

kadang-kadang tak tau nak makan mana kan? macam blur...ikutkan aku, aku suka makan kat kedai tomyam je....rasa layan sangat kalau dapat tomyam :p


 lokasi dia kat taman melawati....kedai dia memang agak tersorok...tapi kalau tau sekolah islam Adni (tadika) haaa dia bebetol sebelah je....

the cabin ni menu dia banyak western....so kami try

 rootbeer float + kiwwi

 blackpaper steak

beef burger

Air tu aku nye ok la rootbeer kan tapi kiwi tu bukan buah kiwi...kiwi jus je

steak tu boleh la...nak kata sedap sangat tu x la....lulus tekak aku :)

burger ni aku rekemen....sedap...layan sangat....

kedai ni ramai gak orang datang...sepnjang aku lepak tu, ramai je org berganti-ganti....

selain western ada bubur, nasi lemak dan makanan ringan macam pisang cheese tapi time aku datang tu tutup.....

overall....kalau rasa nak try sila lah singgah taman melawati ok!

4 comments: