Happy Birthday Emy!

morninggggggg !!!!!!!!!

amboiii ceria tak kita? ekekeke

yeayyy...... bangun2 pagi tengok HP senyum2 baca wish dari kawan2 ekeke

dulu siap menunggu sape yang wish 1st kan....skang ni tak yah tunggu biar orang plak tak sabar nak wish kat kita hek hek hek

tahun ni aku dah siap2 me-reward- diri sendiri sebagai hadiah hari jadi... aku rembat HP Samsung & besday treat ke Kuching Sarawak.... (^_^)

Harapan aku...semoga tahun ni lebih baik dari tahun yang lepas...dipanjangkan usia, diberi kesihatan yang baik, tambah amalan dan kuat beribadah, kewangan yang kukuh, sentiasa disayangi keluarga dan kawan2, jauhkan diri dan sifat yang negatif  dan aku nak positif sentiasaaaa............. :)
 
Happy besday emy.... dah 32 ok...tapi tetap comeyyy macam 23 hahahahha....

 Januari 2014
@muzium kucing, sarawak... 

p/s: tak sabar nak dapat hadiah besday ni! ekekekekeke

Comments

  1. Hepy belated besday..biar betik..dah 32 ke...masih sweet maaa

    ReplyDelete
  2. happy sweet 32 dik Emy....
    haiii...muda nyer...

    semoga apa yang dihajati tercapai..tak banyak.. sedikit pun jadilah...

    big step came from small little steps...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak anash :)

      muda ke kak....umur dh makin lama makin bertmbah...hehe

      tq kak...ye arap2 ada la perubahan walaupun sedikit :D

      Delete
  3. eppy beday awk... ;) smoga awk dpt smua yg awk inginkn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq tq tq awk...

      ada lagi awk skang ni? PM plis :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz