Wednesday, May 15, 2013

# Genting Highlands...#

aku skang ni semua kejadian, semua dah basi....nak upload pic kat FB pon bercinta walaupun setiap malam mengadap FB.,..tp pakai hp je la :p

plan nak g genting ni aku la suarakan. sebab diorang nak celebrate besday aku, so aku kata aku nak FUN n ENJOY. dan aku gak la yang nak ke genting highlands.

discuss dan discuss geng primadonah - ateh, ita n ina setuju. semua apply cuti dan yang best nya ina taja tiket dan makan. allocate sorang rm100. tq ina... Allah je mampu balas :)

seawal 7.00pagi ktrang dah bergabong kat train sentul. semangat kan. aku keluar dah sama macam nak pergi keje plak muahahaha

terus shoot pergi breakfast kat area terminal gombak. pas breakfast parking kete dan terus naik bas... 45minit kami sampai di station kereta kabel...

sebabkan pagi memang lengang je la. orang pon tak ramai. pelik kan pepagi buta dah ada kat atas hehehe

sementara nak tunggu outdoor buka, layan breakfast lagi kat KFC. diorang memang makan banyakkkk hahahahaha


dan ktrang round kat dalam tu dulu....sempat la ateh rembat baju sejuk..aku n ita beli sarung tangan...cejukkk.....


elok buka je outdoor theme park, ramai la yang masuk...tapi sayangnye cuaca sejuk dan hujan renyai2...so memang sejukkkkk......




ktrng pon round la dalam genting tu. bezanya pergi kali ni semua cepat letih. ye la memasing dah berumur kan. lain la kalau pergi zaman 20an...semangat nak FUN n ENJOY tu tinggi muahahahaha.......








diorang semua dah bosan so ajak kuar dr outdoor tu...aku plak nak ajak naik kereta antik...masa beratur tu aku ckp kt naik je 1 kereta 4 org. walhal dah tahu badan masing2 agak besar....



elok je naik kami bergambar dan....

half way kereta tu sangkut xleh jalan ok...ya allah camne ni...orang belakang mesti la hangin kan....pe lg pertolongan sampai...suruh kami turun....elok dia tendang tayar tu...tadaaa terus elok...maknanya ktrng x leh naik 4 org!



sudahnya dengan muka tebal ktrang jalan kaki ke tempat mula tadi..malu x yah cakap la...mesti org pelik...alaaa x yah pelik la...kereta kami rosak...sbb naik 4orang....kuikuikui

terus ktrng masuk indoor...jalan seround dua pastu terus decide balik KL la..!




ktrang naik kereta kabel turun bawah....bas kul 4.30ptg...tapi kul 2.30 dh sampai stesyen bas kat bawah tu...elok bas datang ktrng pe lagi standby je dulu. kasi yg sepatutnya balik naik dulu....elok clear laju2 ktrang naik dan bas pon jalan...


balik KL...lepak KL Festival City....layan makan Nandos....buat lawatan tapak seround dua then terus balik rumah...



gitu la cerita nya.....again tq ina taja kami...luv u...muah muah muah hehehe...

tak habis2 gelakkan aku pakai stokin corak rama2...
ni style ok..korang je tak tahu hahahaha


2 comments:

  1. Baca entry ni ingat thn 2010 JM ke sana dan entah bila nk ke sana lagik. Still sejuk lg x skrg kt atas sana tue

    ReplyDelete
  2. kebetulan kami pergi sejuk melampau....sbb baru lepas hujan....
    tp rasanya kalo sejuk pon, leh mampu tahan kot...
    dah xmcm dulu2
    :)

    ReplyDelete