ini kalilah pertama aku mengundi....

tadaa....

banyak entry tertangguh...lagi2 entry aku ke cambodia...silap2 aku lupa dah info2 nye. buku nota dia pon ntah mana aku sumbat...

nak ceta pasal mengundi lak...

aku mengundi kat KL..sebab kene ikut alamat kat IC kan. tapi skang aku dah pindah umah dan kebetulan plak masih parlimen yang sama. so tak payah la pening2 nak pergi mngundi mana.  :)

sabtu ktrng balik kampung dulu. ibu mengundi sana. kebetulan ramai balik, jom la celebrate besday orang2 yang lahir bulan 5. kebetulan alang, ayah ngah, aiman (anak ucu) dan zul (anak acik) babies in may muahahaha....

petang aku dengan adik n ika shoot ke kuala selangor cari kek. order satay 150 cucuk then cari barang2 sikit. jajan n air.tapi parties nye stuff xde la plak. tak pe la..makan je la... :p

balik rumah hidangkan makanan dan terus la potong kekkkk....

ahad pagi ibu,alang, ucu pergi mengundi...pas zuhur aku shoot plak balik kl..jalan clear memang syok la drive. sampai tempat mengundi 3.50..kul 4pm settle. pagi yang ramai...petang ok la xde orang sangat :p

syukur....aku dapat mngundi buat kali pertama...baru ini kali berpeluang pergi mengundi. hahaha...2008 punya pilihanraya aku bekerja dengan SPR. so tahun ni merasa la aku pergi mengundi..dan tercalit la dakwat tak bape nak kekal di jari telunjuk :p



result yang kuar, ok la.... ada pro-cons nye...tapi entah la eh aku sedih baca statement bekas KM melaka DS Ali Rustam atas kekalahan dia..apa yang aku nak sedihkan pon aku tak tahu hahahaha.

# rasa nak deactivated je FB.semua ceta pasal perkauman...tak mo la...dah elok aman damai alih2 kerana isu tu semua pecah belah :(

Comments

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz