Tuesday, April 30, 2013

Wings Rockestra 2013.... terbaekkkk

suka layan konsert?? hehe

ni kali kedua aku layan konsert. kali ni wings plak aku bantai.. aritu konsert 4 lagenda tak sempat rembat. nyesal pon ada gak kuikuikui

xpe...yg berlalu biarkan berlalu...eceh...

so jumaat lepas sempat la aku melarikan diri ke Istana Budaya... 3jam konsert non-stop memang layan habis...awie plak tak kenal erti semput kot...hahaha....mmg syok je dgr dia nyanyi walaupun aku leh nyanyi 5-6 lagu je dari 19 lagu dia perform!


 sebab nye....byk lagu x familiar awie bawakan kali ni...mungkin nak kan kelainan....

selain Anuar Zain, Awie artis lelaki yang aku layan...lagu2 dia alahai terangkat tangkai hati kalau di layan hehe....tp bagi aku lagu awie yg nyanyi secara solo lagi best...tp dah nama konsert wings, so turn off la lagu solo kan....

 dia yang rajin menemani sy...memahami sy...tq pui :p

macam biasa pui la jadi mangsa hahaha...pui ni kalo aku ajak dia mcm mengalah je n follow. kalo kene bomoh dgn aku pon leh caya gak...nanti aku nak test la mintak no pin bank dia, dia kasi x...kalo kasi memang sah hahahaha...miza x suka layan aku sgt...kalo dia xnak, xpayah la tny 10kali....kuikuikui... tq pui....sentiasa sapot aye...kah kah kah....

overall enjoy...awie nye stamina superb la....



dan rezeki aku gamaknya, aku beli tiket seat atas sekali...bak kata ateh nmpak uban awie je la kan hahaha...tp ita duty malam tu panggil aku turun...bawa aku duduk depn awie...ha ambik! layan la benor awie tu hehe

ita, tq dear :D






dan kat luar ada sesi sign autograf n bergmbar... malas plakk nak poyo kan diri so ambik gmbar je dari tepi tu :p






pastu ktrang terus chow. pasal dah pukul 12 kan...dah lebih masa cinderella ni hehe




Wings layan habis.... nah lagu feveret aku dari jumaat malam sampai la arini muahahahaha

Suara Kita - Wings
 Ku kejar engkau di sana
Ku lambai wajah serupa
Selalu aku terbayang... oh...
Selalu aku terkenang

Biarpun telah berlalu
Wajah usia berbeza
Namun tak pernah di hati
Sesaat aku terlupa... oh...

Ku kenang kembali peristiwa
Walaupun pernah pedih
Hati kita... oooo... hati kita... oooo...

Telah pun kita mencuba
Walau rintangan bersama
Semangat masih menyala...oh...
Membakar dalam jiwa...

Ku kenang kembali peristiwa
Walaupun pernah pedih
Hati kita... oooo... hati kita... oooo...

Kesan satu rasa
Tinggi nilai harganya
Tak ternilai kita
Lepas dari ini
Mungkin seksa yang menanti... ooo...

Yang bersuara akulah yang pernah berkata
Aku cinta...
Oh... oh... oh... oh...

Telah pun kita mencuba
Walau rintangan bersama
Semangat masih menyala...
Membakar dalam jiwa...

Ku kenang kembali peristiwa
Walaupun pernah pedih
Hati kita... oooo... hati kita... oooo...

Kesan satu rasa
Tinggi nilai harganya
Tak ternilai kita
Lepas dari ini
Mungkin seksa yang menanti... ooo...

Yang bersuara akulah yang pernah berkata
Aku cinta...
Oh... oh... oh... oh...

p/s:malam ni last konsert wings @ IB.... 

2 comments: