Wednesday, April 10, 2013

Warna warni kehidupan

aku macam byk keje tapi aku mcm nk blog gak :p

life aku skang sama je...ada je masalah/musibah yg aku kene.serius cakap idup aku tak de color-color dah...

tapi tak pe la....pusing depan belakang pon aku kene hadap. Allah ada kan...mengadu la dgn DIA..nangis2 pon tak pe wawawa

dan skang ni kat opis semua orang bz buat keje...bz bz bz...ada event besar sabtu ni.pasrah je la. arap2 team aku buat terbaik...

dan sabtu lepas pon ada event besar. majlis resepsi adik aku. ye deme nikah awal sebulan dan baru resepsi. ni gara2 adik aku la degil nak kawen gak before posting. biarla di hantar ke sabah sarawak pon. syok pe dapat tgk tempat orang. me likeee :p

aku ada gak apply keje kat sarawak n perak...dapat ke x tak, tak pasti. saje aku nk lari dari KL...boring tau dok KL ni.sbb aku jiwa kampung..so dok KL mmg xde la best mana. best sbb kemudahan semua senang....

kalau dapat merantau, wow..... bila cuti balik KL...syok nye! hehe

majlis resepsi
tema - peach-pink-turqoise...
baju kami 1 family alang sponsor...tq alang..luv u muaahhhh ehhehe

dalam aku sedih2 ni, alang kasi aku duit sikit nak bg happy.yela hp ilang kan.ingt smatpon tu murah2 ke nak beli....mak aku mcm pelik.nape la alang aku ni kalo dgn aku mesti lembut hati.lagi2 tang duit :) 

mungkin ni rezeki orang bernama emy... :p

have a nice day!

No comments:

Post a Comment