Monday, April 22, 2013

Wajib Tonton : The Host

sabtu lepas sebab nak membuang masa layan la jugak movie ni.

alasan tu je yang ada time kami sampai panggung. nak tunggu lagi berejam, memang tak la :p





overall ceta ni memang layan...

walaupun pergerakan ceta dia slow n steady, tp buat aku tak rasa boring pon. cuma sejuk je la...so dh sejuk memang la tak tahan nak habis cepat kan hehehe

kisah nye mengenai bumi telah dikuasai oleh alien. so kalau boleh dia nk musnahkan manusia. tapi ada la sekumpulan manusia yang terselamat. watak heroin, melanie tertangkap dan dimasukkan jiwa alien bernama wanderer...a.k.a wanda...

so berlawanan la jiwa wanda dan melanie dalam satu tubuh ni...dan telah membawa wanda ke tempat persembunyian manusia.memang jauh beribu batu la...

sah2 la kumpulan manusia terselamat ni nak bunuh wanda...tapi lama kelamaan diorang dapt terima wanda...

eeii best la layan ceta ni...cuma yang tak tahan tu last sekali alien berkawan dengan manusia...so ayat akhir tu memang kaw2 aku gelak...
"walaupun kita berbeza (manusia dan alien), kita tetap kawan"

dan aku dgn ita samakan...

"walaupun kita berbeza parti, kite tetap kawan"

kuikuikuikui......

kalau rajin, sila la ke panggung berhampiran...!


sabtu yg keletihan... seharian di KL Festival City
9pg kuar - bekpes-karok-shopping-makan-wayang (aku n ita) + mengurut (ina + ateh)
8mlm baru balik rumah....muahahha



p/s: tahun ni pestime aku mengundi....wieee

No comments:

Post a Comment