Qiesya dah setahun!

Qiesya Rania Qyssabella....gitu la nama buah hati pengarang jantung aishah & remy... :D

pestime dia bgtau nama anak dia tu, sikit nye pnjangggggggggggggggggggg ehhehe

so kejap je anak dia dah setahun...macam biasa la aunty hot mesti la dapat jemputan kan ...(walaupn tak ada anak lagi ekeke)



aku rodger miza & mimi, diorang OK...tapi zam tak dapat follow sbb kursus kat Bangi...so sape yang ada je ye...



maka....berangkat la kami ke Pizza Hut Maju Junction...tema purple... :D

majlis bermula 4.30pm.tapi ktrang sampai kul 6pm...

pastu masa utk potong kek :D



makan - borak - makan - makan - tgk diorang main game - makan - makan......jom la pulang hahaha







thanks sha invite ktrang...memang kenyang makan pizza & salad & mushroom soup & kek..walaupun spaghetti x dapat rasa :(

untuk Qiesya, happy besday sayang!

update pic lagi cun...






Comments

  1. wahid,
    kah kah kah....calon x de...lelaki aku jumpa semua dah x available ekekekke

    ReplyDelete
  2. aku ade dlm ini cite....i like!!!!!!!!!!
    tq acik emy dtg mybesday (rania says) :)

    ReplyDelete
  3. hehhe....best x hadiah acik tu
    hahhahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz