Wednesday, July 20, 2011

Penangan Air Asia

arini aku nye ngantuk lain macam....mata mcm nak pejammmmmmmm je wawawa

semalam aku habis keje kul 8..dpt bas 8.30...sampai umah 9.30pm.blom lg aku nye perjalanan sampai 1jam!jem nye pasal.ada rodblock huhuhu

nak ilangkan penat semalam, aku layan Ana Lu'lu..gile kelakar!nmpak ceta bengong2.tapi kelakar.hahaha...

ada jiran datang borak2 layan tv...dia balik, aku mandi, makan...konon nak tido awal, kul 1 gak baru pejam.susah la mata aku ni nak tido awal huhuh

sudahnya arini aku keje pagi...lib-mate minta tukar.sudahnya skang ni aku mengantukkkkk....muahahaha

eh eh nak ceta penangan Air Asia, lain plak aku merepek ekeke



ye...aku geram dengan AA ni...selalu wat promo..sudahnya poket aku barai...hahaa...tiap kali promo tiap kali tu la aku rembat.tak kisah la dalam ke luar negara....

sudahnya skang ni utk next year nye trip, aku dah beli 3...awawawaaa

baru2 ni AA wat promo.tiket rm3.mimi ajak la percutian reunion.aku mcm ok la.sebabkn yang nk follow ada baby, kita g Sabah je.then semua ok...kiranya mimi n family, aishah n family, aku n miza...

ktrang dapat tiket return rm38/person.mau x menggelupor nak beli...hehehe

sebabkn nak kejar tiket tu, sampai tersalah kami key in utk anak aishah.next year anak aishah under infant lagi.tapi ktrang beli child la plak....mimi kata ni la pertama dan terakhir dia beli tiket promo.dah mcm kene kejar hantu.bayangkn la...9 minit ko kene siap semua.sape tak kejung key in kan...dah la 8org nak kene masuk nama muahahaha

sudahnye mimi surrender nk solve problem anak ecah ni.dia suruh aku.so aku buka la website AA....

selain call, chat pon leh juga...tapi aku queue 45minit baru di entertain...kalo call pon mcm tu gak..lamaaaa kene tunggu..dah la seminit rm1.90.sekian...

lepas aku chat dgn staff AA - Mia Marcello still tak de solution.dia ckp tiket aku xleh refund.aku kata aku x nak refund tapi aku nak tambah charge utk baby.dia kata nanti dia tny supervisor dia...

tup tup tepon bunyi...supervisor dia call aku :D

so dia kasi solution yang time ktrang nak fly tu, g kaunter n inform yang ktrang salah beli tiket.aku pon cuak la...

aku : kalo time tu dia tak kasi baby qiesha naik mcm mana?
dia :u, Air Asia tak kejam...


aku terus gelak.....hahahha...cuma dia kata ktrang kene bayar extra..antara rm50-100...yang dia leh bantu, kat no booking tu dia tinggalkan note yang kite dah call n nak solve problem ni :D

aku : ni sbb nak dpt tiket murah la sampai salah key in
dia : u ni suka berjalan..


ekekeke...ye mmg aku suka berjalan.....so dari skang aku kene menabung.bukan demi masa depan cemerlang dan gemilang tapi sebab tapak kaki aku ni ada peta muahahaha

2012.....3 destinasi.....Insyaallah :D


marilah terbang bersama Air Asia ekkeke

p/s:2008 = semua single...2012 = 2 orang dah kawen, 2 orang masih single...2016 = ??? :D

2 comments:

  1. huwaaaaa!! aku jugak la yg tak dapat tiket rm 3 tu...aku pilih utk cuti sekolah punya, semua dah habes!! nyampah!!

    nok, kalau ko tau bila 0 fare, inform aku cepat tau!!

    ReplyDelete
  2. wahid,
    ok2...aku inform ko...ko standby je depan PC untuk membeli :D

    ReplyDelete