yeay dah tukar header :p

kalo aku tau sikit punye senang, dah lama aku letak header aku sendiri hehe


kadang-kadang masa terluang tak reti buat apa pun rugi gak kan...macam arini kebetulan kak kin nak datang rumah, terus pepagi aku dah bangun mandi n lepak jap dengan kak kin :D


..kul 10.30am dia call nak kuar umah... pagi la sangat aku bangun ekeke

..mandi..borak2 kat bawah...

..singgah kedai beli tepung gandum & suratkhabar

..sarapan cekodok + teh 0...baca suratkhabar sambil tengok tv..


..kul12.30 - 3.00pm tido seround hahaha


bangun tido, aku masuk dapur masak..arini aku buat ayam masak paprik lagi.menu feveret.sebab senang masukkan ayam dan sayur.siap!


dah makan ngadap laptop buat header.ni la hasilnya :p


dan paprik aku kali ni adalah terbaek.semua cukup rasa.wallaaaaa.....



Comments

  1. bg la resipi paprik... kempunan kang org yg sdg bpuasa nih..hahaha

    ReplyDelete
  2. ko puasa ke cik ayu...meh meh aku masakann paprik utk ko ekekeke

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz