testing

Saturday, April 16, 2011

yeay dah tukar header :p

kalo aku tau sikit punye senang, dah lama aku letak header aku sendiri hehe


kadang-kadang masa terluang tak reti buat apa pun rugi gak kan...macam arini kebetulan kak kin nak datang rumah, terus pepagi aku dah bangun mandi n lepak jap dengan kak kin :D


..kul 10.30am dia call nak kuar umah... pagi la sangat aku bangun ekeke

..mandi..borak2 kat bawah...

..singgah kedai beli tepung gandum & suratkhabar

..sarapan cekodok + teh 0...baca suratkhabar sambil tengok tv..


..kul12.30 - 3.00pm tido seround hahaha


bangun tido, aku masuk dapur masak..arini aku buat ayam masak paprik lagi.menu feveret.sebab senang masukkan ayam dan sayur.siap!


dah makan ngadap laptop buat header.ni la hasilnya :p


dan paprik aku kali ni adalah terbaek.semua cukup rasa.wallaaaaa.....



2 comments:

  1. bg la resipi paprik... kempunan kang org yg sdg bpuasa nih..hahaha

    ReplyDelete
  2. ko puasa ke cik ayu...meh meh aku masakann paprik utk ko ekekeke

    ReplyDelete