Monday, April 25, 2011

Geng Adni Makan-makan : Malaya Steamboat

aku kalo orang ajak makan steamboat, aku ONCE dealova jeeeeee..... :D

rasanya steamboat la terbaek bagi aku.pasal aku leh makan tanpa rasa bersalah.semuanya rebus2 je muahahahha...

minggu lepas pijan rodger aku kat FB.nak ajak g bako Malaya Steamboat ni.aku pon ON je la walaupn last week aku keje petang.gagah ni tukar shift semata2 nak g makan muehehehe....

lokasi Malaya Steamboat ni dekat Taman Sri Gombak.shoplot yang baru sebelah kanan kalo datang dari MRR2..dah masuk kawasan tu explore je.pasti ketemu :p



tagline mereka....all you can eat HALAL Steamboat Buffet

dah sampai pon.... :D so jom kite makan!

menu : nasi goreng kuey teow goreng mee goreng ayam black paper segala mak nenek bahan mentah sayur & segala jenis behun n yee mee salad3 jenis air aiskrim pelbagai perisa ABC



air pelbagai rasa



nasi goreng merah + ayam black peper terbaek..4 bintang!



kawasan mengambil bahan-bahan mentah.semua ada



mesin pengisar ABC...best la!teringin nak beli sendiri :p



masa untuk mereneh...eh merebus



layan salad...



wieee....



pepahat... :D
1st time aku terai kat Pangkor.miza n ecah suka sgt.aku x leh makan :)
tapi g makan ni teringat kat angah.suka benar makan ni time ktrang g Melaka dulu



6 meja bergabong menjadi 1

tapi...aku kalo makan steambot ni aku tak makan udang/ketam/pepahat/kepah dan makanan laut yang lain.sebabnya aku memang tak makan.so aku pon tak tahu mana nikmat nye g makan steambot ni.layan ikan, daging,, sosej, bebola dll je la...ketam leh la makan kalo orang kopekkan :p



bersama aneey & pijan

harga untuk seorang dewasa rm23.dan kanak2 rm10..harga ok la kan.standard.cuma tak de buah2 macm rojak ke.layan la gak kalo makan hehe..kalau nak mencuba boleh la ke MS ni :D


thanks korang geng Adni sudi melayangkan jemputan ajak makan luar.happy la dapat lepak2 n borak2...yang penting jangan lupa kita kalo nak g makan2 okey?muahahahhaha

note : kak ieta gak terbaek.sayang nye kedai tu dah tutup huhuhu..pernah mencuba Johynys, Azizah & Felda Villa...seoul garden belom berkesempatan lagi :D

No comments:

Post a Comment