hari ahad hari main masak-masak

plan aku memang nak main masak-masak arini...so menu dalam kepala ayam tandoori - roti tortilla - pencicah tzaziki...


ayam tandoori...yeahhh!!!


semua aku buat...kecuali kek pandan koko tu adik aku buat...sedap gak :D berbaloi la aku masak ekekeke

dan tadi pas maghrib tetibe nak makan benda simple2..pe eh nak masak...adik tny

"along dinner nak makan pe?"

buka laptop, online jap...tengok resipi...ok kita wat puding roti..pung pang pung pang siap puding roti...pastu masuk loyang dan bakar selama 45 minit...siap untuk di makan...tak sempat nak sejuk dah kene balun :)



sambil tengok tv, sambil makan puding roti dan aiskrim vanilla...

sejak reti buat aiskrim sendiri, asyik la buat...ni kali ke 3 aku buat aiskrim...1st oreo, 2nd oreo gak.bawa opis..kali kedua sedap, manis dan likat...kali ke 3 ni aku kurangkan manis myer...tapi perisa vanilla je... :)

hari ahad yang syiok :p

Comments

  1. sedapnye kak emyy oiii..selera i uuuu...dlm byk2 menu tu, tertarik kek pandan koko tu..menarikkkk!msti sodapppp..sekali tgk cm kuih seri mukeee..apepun, credittt kt akk sume menu2 yg ada tuuuuuuuuuu....

    ReplyDelete
  2. syaq,
    tocehhhhhhh.....hehe..try la buat.. :)

    awk hupdate la blog...ceta pasal baby lak ekeke

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz