Happy Sunday :)

ahad hari bersenang lenang :)

disebabkan aku nak tukar beg, maka aku jadi rajin plak.snap snap pic guna hp..pe la yang ada dalam beg aku selama ni :p



1) HP & earphone wajib ada.kalo tak ada earphone rasa pergi keje tu boring sangat.dah la jalan jem.tak ada hiburan memang hazab
2) purse wajib walaupun kadang2 tak da note rm50 :p
3) beg syiling dan duit rm1 - untuk bayar tambang pengangkutan awam
4) kunci rumah - kene ada.senang kalau orang di rumah nak kuar
5) thumdrive
6) tisu
7) pen & buku nota - dalam bas kalo dapat ilham menulis, aku akan tulis.biasanya tulis lirik lagu pasal kat telinga dok dengar lagu.hahaha
8) beg mekap & bedak - wajib bawa
9) tiada dalam gambar - 'tut' wanita hehee

dalam beg make up comel plak...


a) lipgloss
b) eyeshadow untuk based je
c) eyeliner
d) pewangi
e) ketip kuku

selain benda2 di atas, botol air 500ml pon wajib ada.aku nak jadikan budaya bawa air masak kemana sahaja.alhamdulillah botol air jenama tupperware ni amat berjasa untuk aku.selalu gak kehausan dalam bas.lagi2 kalo tertidur.bangun2 terus minum air masak.tu rahsia awet muda tu ekekeke


kemas semua barang2 dan masukkan dalam beg..inilah rupa beg yang berharga rm500 tu :)





rm500 tu kalo aku menang loteri.beg kat atas ni rm50 je :)

dan....ini la rupa aiskrim aku tu....aiskrim oreo buatan sendiri...muahahha....


sedap kalo makan dengan coklat rice & biskut oreo :)

(^_^) : mana semangat nak hupdate ceta Krabi ni...wawawawa



Comments

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz