Monday, August 26, 2013

Jom Beraya - rumah kak kin

aku rasa tahun ni macam jemputan 'beraya' tu kurang la...ada tu ada tp masa tak sesuai :p

mcm smlm bos aku buat open house, tapi aku tak datang. dia tny nape x datang...aku ckp..
"puan cakp lmbat...sy ni kalo dah ada plan susah nak adjust"
bos "amboiiiii mcm menteri plak dia ni"

muahahahahha....org sekeliling aku tau kot tahap bz aku ni cmne...kuikuikui

so awal2 balik keje, dah dapat jemputan dari kak kin...kebetulan amni dah setahun dia buat sekali potong kek bagai + open house + leh kami beraya :)


baju recycle muahahaha

baju raya aku kan 1 je...sedih plak rasa. sbb tak de baju ok nak berjalan. so pakai je la brng2 recycle ni ha...tudung baru, baju lama, kain skirt baru...acik belnja wieee....

masa nak masuk ni, penuh orang kat dalam...tgh menjamu selera...so kami tunggu luar dulu...pastu baru redah :)

menu sedap.....laksa n beehun sup...air laici...kek coklat....kuih raya.... :D

pastu potong kek amni...happy besday sayang....






 Tq kak jemput kami....makanan sedap.... :)

balik tu aku pui miza g melepak kat kl festival city...cuci mata je...b4 balik lepak makan aiskrim... :p




dan singgah kat kedai chubby pretty ni...kalau nk cari baju saiz besar, sila terjah sini ok... :p

liza yang peramah...seronok borak dgn adik ni :)

No comments:

Post a Comment