testing

Friday, February 8, 2013

Cerita basi : Teater Tun Dr Siti Hasmah

muahhahahahaha......

dah berzaman kot teater ni dipentaskan. sayangnya baru sekarang rasa nak update :)




dapat tiket free dari puan ita.so konon nak feel tengok teater, redah la jugak...benda free jangan ditolak.kalau berbayar tak pergi pon tak pe hehehe

aku pergi dengan bff --> ateh....anak dia letak umah pengasuh, wak amin?? tak pasti hehehe


lakonan lisa surihani masa remaja/muda, dan eja masa usia senja sangat menusuk kalbu. tapi kan....diselitkan juga watak dr mahathir lakonan isma daniel rasanya macam tak best. sebab aku nak tau perjalanan hidup seorang isteri pemimpin negara ni...

boleh dikatakan jalan cerita ni ok..ada gak part boring...ada gak kelakar2 tanpa kt sedar...siap ada momok lagi...memang scary!hehe


 overall, okla....nak ulas lebih pon teater ni dah lama kan hahahahaha

 bulan november.....hahahha

2 comments:

  1. Bestnye...dah lama teringin nak tgk teater...tp hajat blom kesampaian lagi..huhu

    ReplyDelete
  2. tak pe...ada nanti... :)

    tp layan teater ni best juga tau...teater terbaek pernh kt tgk puteri gunung ledang...rasa puas sangattttttttttttt

    ReplyDelete