Pergi takkan kembali....Al-fatihah

** wahida, entry untuk ko aku postpone ari rabu... :(

salam.....

semalam sorang lagi ahli keluarga aku pergi meninggalkan ktrang... Ayah Uda meninggal dunia pukul 2 pagi...sedih la jugak sbb ayah uda memang seorang yang ceria dan peramah...banyak cakap.....kelakar....suka gelak.....

sakit....ermm tak sakit apa2..cuma sakit belakang je...macam bisa2...tapi tu la....sakit tu penyebab je kan....

maka berkurang la lagi ahli keluarga kami....sedih :(

Ahli keluarga yang telah pergi selamanya.....sebelah ibu...

1) Atuk -  (1986)
2) Mak itam -  (1994) - adik ipar
3) Ayah -  (2001)
4) Wan -  (2006)
5) Ngah -  (2007) - adik
6) Ayah uda - (2012) - adik ipar

semalam masa nak balik, uda ckp...

"uda tak kuat ni...uda tak pernh buat sendiri..semua ayah uda...."

xpe uda...sekurang2 nye ayah uda pergi uda ada keje...ada kete...ada rumah hasil gaji uda sendiri...

ibu dulu....ayah pergi tak de apa yang ditinggalkan termasuk duit...ibu surirumah...aku n adik2 belajar...jauh lagi teruk...tapi adik2 ibu memang membantu....sangat membantu!

untuk uda.....macam tak sangka uda akan berhadapan situasi macam ni...arap2 uda kuat....

ayah uda dalam kenangan.... Al-fatihah......

**tahun ni aku dah kehilangan 2 pak sedara...bulan 2 ayah ngah (abang ayah) dan bulan 12 ayah uda.....
** ayah uda wakil family kami masa adik aku na bertunang.... sini

Comments

Popular posts from this blog

Jalan-jalan Cari Makan di Teluk Intan

Summary Percutian budget ke Koh Lipe, Thailand

#Sembang Orang Bujang : Perodua Axia vs Proton Iriz